NITTON


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

är precis vad jag fyller på måndag. Jag blir ett år äldre, vilket känns bra för då är det endast ett år kvar till 20, och ungefär ett och ett halvt år kvar tills jag flyttar hemifrån. Oj, vad jag längtar till att få skaffa mig en egen lägenhet, få klara mig på egen hand. Jag längtar jättemycket efter det faktiskt även om det är skönt att faktiskt bo hemma. Men jag har börjar tröttna lite på att bo hemma nu. Det räcker med 18 år. Men eftersom jag pluggar och så nu så kan jag inte flytta än, vilket är surt. Men jag ville inte ta massa studielån för att betala hyra. Det är rätt onödigt faktiskt om jag kan bo hemma. Så mamma låter mig bo hemma tills jag har ett fast jobb så jag kan klara mig själv! :)

Nu har jag IT - lektion men jag tänkte göra klart min anatomi så jag kan plugga på den på dansen sen inför morgondagens tenta! Så vi hörs sen.

Ha en bra dag - men endast om du förtjänar det! ;*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback