Yngst


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

är precis vad jag är. Jag är den yngsta i klassen.
Ska jag vara ärlig så tycker jag att de är lite jobbigt att vara den yngsta men ändå stolt över att jag kom in på linjen. Men ibland hade jag velat vara ett par år äldre faktiskt så man hade lite mer erfarenhet inom området jag pluggar till. Jag kan absolut ingenting och jag känner mig as kass vid vissa tillfällen.
 
Det är så mycket hela tiden och jag hänger typ inte med och känner att jag vill leva mitt unga liv medans jag kan. Men nej, det går inte. Har bara en jävla massa läxor hela tiden så jag bara vill lägga mig ner och gråta!
 
Jag är sämst på att plugga till prov/tentor och nästa vecka har vi den individuella tentan i Anatomi om allt vi har gått igenom vilket är massor så jag vet inte hur jag ska klara detta. Jag får väl tro på mig själv och plugga så mycket som möjligt.
 
Ni får inlägg lite för sällan men jag känner att jag hinner typ inte blogga så jag skriver så fort jag lite tid över. Har typ 3 miljoner diktat att skriva tills veckoslutet men det får går som det går. Bättre det blir rätt än att slarva mig igenom dem. Så det får allt ta lite tid tycker jag! :) Eller vad tycker du? :)
 
Onsdagar är helvetesdagen för mig, lång IT-lektion på morgonen som varar 4 timmar, sedan en halv timme lunch sen 3 timmar terminologi som slutar kl.. 16. Sen vidare direkt till dansen som börjar 20 över 5, men jag sätter mig oftast där och pluggar. Tycker det är lugnt och skönt så har man gjort något vettigt i alla fall. Sen efter dansen som slutar 18:50 så är det direkt att byta om till träningskläder och dra vidare till innebandyn. Idag har vi fotografering halv 8, annars börjar träningen 20:30.. Så det är en extremt lång dag för mig utan paus. Så jag måste nog börja välja lite...
 
Men nu måste jag nog göra lite uppgifter så jag har gjort något vettigt under lektionstiden.
 
Ps, jag gillar inte att vara yngst i klassen och höra "hon kan vara min dotter". ds.
 
Får ni en riktig höst bild av mig! :))
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback