Något


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

är väldigt fel i mitt liv just nu. Jag vet inte vad som är fel, men något är det. Funderar på om jag har vilselett mig själv eller något. Om jag verkligen har valt rätt utbildning, jag vill ju fortfarande innerst inne bli polis så det får väl bli mitt nästa mål i livet. Men jag känner det varje dag att jag mår inte bra av det här. Jag pluggar dag in och dag ut, visst det gör man på en sån här utbildning, men vafan, jag har inget liv kvar. Skolan tar över allt och jag klarar inte av sånt. Jag hinner knappt med min träning som är super viktig för mig och min sjukdom som jag har. Jag orkar inte helt enkelt. Min nacke har blivit allmänt sämre sen jag började skolan, kan knappt sova på nätterna.
 
Var och tryckte ut alla mina muskeler/muskelfästen hos min massör för ett tag sedan och sedan dess har min smärta i ryggen släppt, men i nacken är den fortfarande kvar så jag ska snart gå tillbaka och göra det en gång till. Jag lyckades dansa ett helt afro/jazzpass utan att känna någon smärta i ryggen och det var helt underbart. Det har jag nog inte gjort på flera månader/år. Nu kan ingenting stoppa mig. Dansen är ju mitt andra hem liksom. Mår alltid bra där, oftast i alla fall. Kan alltid gå till Linn och prata om det var något jag behövde prata om, fungerade alltid.
 
Känns som om jag har kommit in en deppig period igen, och det vill jag inte. Men skolan tar så mycket tid, jag är van att kunna göra vad jag vill på mina kvällar/helger. Men det kan jag inte längre eftersom det är så fruktansvärt mycket plugg i skolan. Men jag ska nog överleva. Kan väl alltid hoppas det i alla fall!
 
Idag (onsdag) är det helvetens dag som jag kallar den, då det är lång dag (8.30-16.00) sen direkt till jazzklassen som börjar 17:20. Sen efter dansen så är det fort hem typ och laga lite mat och byta om till nästa träning som börjar 20:30. Så det är verkligen en stressig dag. Kom på att jag glömde min mat hemma så jag får inte mat försen jag kommer hem efter dansen. :( haha! menmen.
 
På söndag har vi seriepremiär med innbandyn, seriens första hemma match med nya laget. Ska bli skit spännande faktiskt om jag ska vara ärlig, dock är jag jävligt nervös. Har inte spelat serie spel på jätte länge, sist spelade vi i trean, nu spelar vi i tvåan så det kan bli najs men ändå jävligt tufft. Men vi får göra det bästa av situationen! Jag hoppas bara på att mina handleder är bra så jag ska skjuta handledskott annars är de rätt meningslöst, kan inte ens göra en ordentlig passning med ont i händerna. :(
 
Haha, men nu måste jag försöka koncentera mig på lektionen. Jag ska försöka skriva ett imorgon eller senare ikväll om jag hinner! :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback