Helgens


Fritid, · 0 kommentarer

händelser kommer här!

I fredags hade vi våran första hem tenta i grupp, vi satt två hela timmar och diskuterade våra frågor vi hade, det var jätte intressant om jag ska vara ärlig. Efter det så åkte jag till knalleland med Malin för att hitta nya kläder för kvällen. Gick runt i knalleland i två timmar om inte mer men vi tröttnade och åkte och käkade i stället, sen kom Malin på de att vi kunde åka till Lager 157, så pang så var vi på väg dit. Jag hade egentligen inte tid eftersom jag hade mycket att göra inför kvällens händelser. Men jag kom hem en timme innan jag skulle åka igen. Men jag hann både laga mat och duscha, dock stod jag i morgonrock när Ronja kom. Men jag hann bli klar innan vi skulle hämta Sofia. Så vi hann faktiskt. Vi åkte till Pärlan och käkade riktigt god mat med några goa vänner från laget och samt drack gott. Det var riktigt roligt med tanke på att vi är så många nya så vi fick lära känna varandra nu innan serien drar igång.

Satt och prata skit och sjöng och skratta massor, precis vad jag behövde en fredag kväll! Sen drog vi ner till Viva (en krog i stan). Så roligt, det är egentligen 20 års gräns om inte äldre, men eftersom alla som var med var över 20 förutom jag och Sandra så fick vi komma in ändå, haha så najs! Så vi dansa och hade jävligt kul. Visst jag var nykter men vad spelar det för roll? Jag hade skoj som fan! Och de hade nog resten av mina vänner också.

Efter krogen så körde jag hem Pärlan sen drog jag hem till Jesper en stund innan jag åkte hem för att få sova. Så skönt att bara kunna ligga på soffan och kramas typ, haha! Somnade i alla fall jätte skönt när jag kom hem vid 3 någon gång.

I lördags gjorde jag faktiskt ingenting. Jag var nog hemma hela dagen tills jag drog ut med Malin vid 8 tiden typ. Så de va skönt att bara kunna prata av sig. Vi satte oss på en mur någonstans i stan, och där satt vi ett bra tag och bara prata och skratta åt roliga saker vi gjort, både tillsammans och själva. Vi har en väldigt bra vänskap, även om vi har bollat fram och tillbaka, bråk hit och dit. Men fan va roligt vi har när vi väl är ihop! :)

I söndags hade jag ju då match mot backardalen i Göteborg. Kom på nu att jag skrev ett inlägg om matchen precis så jag skriver ingenting om det i detta inlägg. Men hela min dag blev förstörd igår i alla fall.

Eftersom jag sitter i skolan nu så måste jag kila, jag ska gå och äta lunch. Ska bli väldigt gott! :)

Pusshejs! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback