Dålig


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

jag är på att uppdatera bloggen har jag märkt. Det får jag allt ändra på nu! :)

Men det händer så fruktansvärt mycket nu så jag hänger knappt med i mitt egna liv.

Har snart gått 2 månader i skolan, tiden går extremt fort. Om ungefär fem veckor går vi ut på praktik (det känns tidigt?), har ju precis börjat skolan ju..

Imorgon torsdag så har vi våran första grupp seminarier i samt lite individuella uppgifter i Anatomi. Det kan bli intressant för jag har inte haft någon ork till att plugga det här faktiskt.

Har haft en helg med festligheter, lag fest i lördags vilket gjorde att jag också drack alkohol för första gången i hela mitt liv. Snurrade gott i huvudet sen. Haha! Men det blev också en hel del tårar på krogen sen. Varför det var så orkar inte jag inte berätta här, inte just nu i alla fall. Vill inte hänga ut vilken idiot en viss person var.

Kanske ska försöka få in lite bilder också, men jag är inte så smart för sånt. Men ska se om jag kan!

Nu måste jag fortsätta med mina data uppgifter så jag bli klar snarast!

Ha det så bra om du förtjänar det! :) <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback