It fortsättning..


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

fortsättningen på det jag skrev innan.
 
Det vi har gjort idag är mest att vi har diskuterat hur vi ska lägga upp dem här lektionerna framöver. Vi har nu 4 timmar, en gång i veckan i 23 veckor. Och ska jag vara ärlig, så är jag inte taggad någonstans!
Men jag kan hoppas att våran lärare ger oss mycket hemmauppgifter så man i alla fall kan vara hemma och studera, eller i alla fall få börja 45 minuter senare.
 
För just nu går vi från 08:30-16:30.
Fyra timmar IT-Data och sen något annat som inte har dragit i gång än, men det känns förjävligt. Men så är det väl i vuxen livet eller? ;) haha!
 
Nu ska jag faktiskt gå på lunch och hoppas på att eftermiddagen går fortare än vad förmiddagen gjorde!
 
uppdaterar igen innan jag slutar eller när jag har kommit hem. Ett inlägg får ni i alla fall! :)
 
Puuss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback