Medicinsk dokumentation


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

är faktiskt rätt roligt. Inte för jag kan speciellt mycket men det är väl därför jag är här antar jag, eller?
 
Vi lär oss att skriva rätt på tangenterna men det är fan omöjligt, visst jag skriver fort på datorn men med detta jävla tangentbordet så är det sjukt svårt... blir nästan lite deprimerad!
 
Men vi får sitta och spela spel för att lära oss hur tangentbordet fungerar, vilka bokstäver man ska skriva med vilka fingrar, lite roligt men det kommer nog bli en utmaning. 
 
I morse pratade vi lite om Lagar och regler, det var inte så längesen jag läste det på gymnasiet så det blir nästan en liten sammanfattning för mig..
 
När jag har fått tillbaka min iphone så kommer in få mer bilder om vad vi håller på med, lovar jag! :)
Nu ska jag lyssna vidare, ikväll får ni ett inlägg vad jag gör när jag inte är i skolan.
 
Kingeling! ;)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback