Glömde


Fritid, · 0 kommentarer

att publicera mitt inlägg jag skrev i lördags, smart där Hannah!
 
Haha nej men jag får väl skriva det igen då, ursäkta mig!
Men jag kommer även skriva lite om vad jag gör utanför skolan, på min lediga tid.
 
Nu i veckan så drar dansen igång igen, jazz och afro dans. Får bara hoppas att jag har såpas mycket tid över så jag hinner dansa så mycket, jag har ju även innebandyn också som tar en massa tid. Men det är så roligt så jag vill inte välja bort något, men nu måste jag ta skolan i första hand nu när de bara är 2 år samt att de är plugg på en högre nivå, får försöka kombinera det på bästa sätt och börja planera mina dagar!
 
Det kommer ett inlägg senare sen som bara kommer handla om mig och vad jag har gjort fram tills nu om det skulle vara intressant. Sen kommer de även ett inlägg vad jag har gjort i skolan idag!

Men nu måste jag försöka hänga med på vad Yvonne snackar om, är inte så duktig på att lyssna, haha!
 
Puss
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback