Kvällen


Fritid, · 0 kommentarer

blev väldigt sen igår med tanke på mina träningar jag har på onsdagar. Jag har dans från 17:20-18:50. Sen blir det bara att åka hem och byta om och äta lite snabbt sen till nästa träning, vilket var innebandy. Vi har ändrat tider nu så vi tränar 20:30.22:00.

Jag var inte hemma försen 22:30 och så ska man duscha, äta samt försöka varva ner och eftersvettas. Jag gick i alla fall och la mig ungefär kvart över 11, men jag är van att lägga mig vid 22.
Så jag var jätte trött i morse när jag vaknade, men jag överlever.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite. Imorgon är det en kort dag i skolan vilket är jätte skönt! Sov morgon har jag också! haha!

Funderar på att slänga in bilder sen, om jag lyckas lista ut hur man gör, haha!

Nu har jag lunch, hare braaa! ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback