Läger


Fritid, · 0 kommentarer

har de varit med innebandyn i helgen.
 
Två träningar i lördags och två träningar igår då. Jag måste säga att de var verkligen de roligaste jag har gjort. Skrattat så jag vart nära på att kissa på mig, men ändå seriösa träningar och väldigt lärorikta. Jag tänkte skippat lägret för jag hade så mycket plugg, men jag la faktiskt skolan åt sidan en stund och gick och tränade som man också måste göra för att må bra.
 
Men det har varit en fantastisk helg, var även ute på krogen en sväng i lördags men de va något band som spelade så de var bara en massa hårdrockare där så vi drog efter någon timme bara! :p
 
Nu är min rast slut så måste sluta skriva, haha!
 
Skriver sen igen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback