Plugg


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

dag är var det är idag. På hög nivå kan jag säga dig.
Jag har så sjukt mycket att göra i skolan, våran anatomi lärare bara matar på massa information och en "liten" uppgift fram till torsdag. Kan inte påstå att den var speciellt liten, men jag får göra det bästa av situationen.

Imorgon har jag mitt första prov sen jag började på YH, det kan bli intressant för vi hade typ 60 glosor tills imorgon och jag har glömt av hur man planerar hur jag ska lägga upp mitt plugg, haha så jag har rätt mycket panik nu.

Men jag ska fan klara av det här, det är mycket ni i början, men jag tror faktiskt att allt kommer falla på plats när vi går ut på praktik i November. Så man får se hur det fungerar praktiskt. Så det kommer nog bli bra. Men det gäller att hänga med på lektionerna och skriva ner så mycket man kan.

Men idag ska jag göra klar mina dator uppgifter som vi hade från förra veckan, samt plugga in mina glosor och försöka kunna så många som möjligt. (det är de vi har prov på imorgon.) Tänkte faktiskt även köra lite tangentborsträning, det är rätt kul för det går så himla bra!

Nu måste jag plugga vidare, jag skriver senare! :)

Puss! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback