Somnade


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

jätte tidigt igår. Innan 22 faktiskt. Jag var på så dåligt humör igår kväll, hade bara lust att kasta mina glosor i papperskorgen så jag kände de att de va bättre att jag gick och la mig och sov i stället.

Sovit jätte skönt för det andra, så de va inga problem att komma upp i morse faktiskt. Är ju inte direkt morgonpigg av mig, haha!

Nu sitter jag här i skolan och försöker förstå mig på min dator uppgift vilket är omöjligt när de gäller text med hårda och mjuka bindesträck, men det ska nog lösa sig någon gång under dagen.

Svante ( min lärare ) han är inte här så vi kan inte fråga om hjälp försen vid 10 snåret, kan bli jobbigt för jag måste fortsätta så jag blir klar, ligger typ redan lite efter, men ska allt ta ikapp mig! :)

Så nu måste jag fortsätta, hörs sen!

puss! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback