Studier


Yrkeshögskolan, · 0 kommentarer

hemifrån var det i fredags. Jag vet att jag glömde blogga i fredags, men det var bara för jag inte var i skolan. Haha!

Men i torsdags fick vi reda på att vi bara skulle gå 1½ timme på fredag så ingen tyckte de va nödvändigt att åka in till skolan, så vi fick hemma uppgift istället.

Så efter skolan i torsdags så åkte jag hem till Jessica och satte mig och pluggade i ungefär 4 timmar med uppgiften vi fick. Jag blev så trött på skiten och hittade inga svar på nätet så jag lade ner det och gjorde klart den igår (söndag).

Kommer ett inlägg snart om vad jag gjorde i helgen, kommer inte i samma för de bli bara onödigt. Vill dela upp det, skola och fritid i olika inlägg. :)

Men jag skriver snart igen!

Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback