Vaknade


Fritid, · 0 kommentarer

med en fet huvudvärk idag, trodde att den skulle släppa i natt nu när jag fick sova så många timmar. Vi började inte försen halv 11 idag så jag kunde få sova till ungefär 9 idag, vilket jag behövde, hade säkert kunnat sova ett par timmar till.
 
Jag ska försöka ta mig igenom den här dagen och hoppas på att min huvudvärk släpper, samt min spänning i nacken. Har ju iofs en förkylning som jag hoppas släpper snart för ikväll är det innebandy träning. Men jag tror att jag kommer få skippa den ikväll också, var längesen jag tränade nu.. :( Saknar planen rätt mycket faktiskt nu när utvecklingen går åt rätt håll för både mig och laget!
 
Och så ska jag ju faktiskt få dansa imorgon efter en massa veckors uppehåll och det ska bli fantastiskt, men jag kommer nog inte orka en timme afro, eftersom jag har sån hosta, men vi kan väl hoppas på det bästa!
Dansen är faktiskt mitt andra hem så där är jag så ofta jag kan.
 
Nu har vi snart lunch faktiskt, det ska bli gott även om jag typ nästan käka frukost precis.
I eftermiddag har vi tangentbordsträning, skönt faktiskt, lite slappt sådär nu när jag är så hängig, orkar inte göra något.

Får ett inlägg senare sen, tjaao!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback